فروشگاه اینترنتی ارامش هدف اصلی خود را در بالا بردن توان اقتصادی مردم عزیز ایران می‌داند و تمامی محصولاتی که ارایه مینماید کاملا تضمینی است . ما به دنبال ایجاد کسب و کار های اینترنتی با روش های جدید و واقعی و موثر هستیم .

افزایش ممبر و بازدید روزانه 16کا بدون نیاز به کامپیوتر 100%تضمینی


 

افزایش ممبر و بازدید کانال روزانه تا 16کا الی 50 کا

بدون نیاز به کامپیوتر 100% تضمینی با روشی کاملا جدید 2018

بالاخره انتظار به پایان رسید

پکیچ ممبروبازدیدرایگان

یک دوره آموزشی کامل وجامع از افزایش ممبر وبازدیدرایگان

دیگه پول بابت ممبر وبازدید ندید

به راحتی ممبر وبازدیدرایگان بگیرید وحتی کسب درامد کنید

دوستان عزیز شما میتونید بدون نیاز به  کامپیوتر و بدون نیاز به تی دیتابا روشی کاملا جدید روزانه بین 16 الی 50 کا ممبر فیک و ممبر واقعی و بازدید بزنید .

 

همانطور که میدونید در سایتهای مختلف بابت 1کا ممبر فیک مبلغ 15،000 تومان الی 30،000 تومان قیمت میگیرند، که مبلغ بسیار بالایی هست، اما من میخوام به شما آموزش بدم که چطور با یک موبایل و اینترنت به راحتی روزانه 16الی 50 کا ممبر و بازدید بزنید.

 

http://uupload.ir/files/vut_picsart_04-23-10.02.02.gif

 

(بدون حتی یک ریال هزینه)

برای آشنایی بیشتر در مورد افزایش ممبر و بازدید لطفا ویس زیر رو گوش بدید تا با نحوه عملکرد ما آشنا شید.

سایر اطلاعات پکیچ :

این پکیچ شامل چهار برنامه ویک فیلم اموزشی و یک ویس آموزشی میباشد که جمعا حدود (40دقیقه میباشد)که شما میتوانید به راحتی به هر تعدادکه میخواهید ممبر وبازدید رایگان بگیرید .

امکانات برنامه:

صفر تا صد آموزش تماما با ویس و ویدیو

امکان جذب ممبر واقعی و فیک

بدون هیچ محدودیتی

بیش از16کا ممبروبازدیددریک روز

کاملا اتومات

بدون هزینه تمدید

سرعت بالا در ادممبر وبازدید

قابل نصب بررو گوشی وکامپیوتر

نیازی به اکانت تلگرام وخط شما ندارد

آپدیت های پکیچ درخود برنامه ها موجودهست

پشتیبانی24ساعته

این پکیچ تبلیغ درگروه نیست کار این پکیچ فقط جذب ممبر وبازدید هست .

این پکیج رباط نیست وبارباط کارنمیکند.

 

جهت ثبت نام در دوره آموزشی افزایش ممبر و بازدید کافیست که از طریق لینک زیر در دوره ما ثبت نام کنید.

فایل هایی که بعد از خرید پکیج دریافت میکنید.

شامل ۴عدد نرم افزار سبک و شامل یک عدد ویس آموزشی و یک عدد فیلم آموزشی میباشد .

شما میتوانید بدون نیاز به تی دیتا

بدون نیاز به هیچ هزینه دیگری

بدون نیاز به مهارت خاصی

بدون نیاز به شماره همراه شما

بدون نیاز به کامپیوتر

بتوانید روزانه تا 16 کا و بیشتر ممبرواقعی و ممبرفیک جذب کنید.

این روش جذب ممبر کاملا جدید هست و هیچ کجای اینترنت این آموزش وجود ندارد.

تمامی آموزش های ویدیویی و ویس توسط خود بنده ضبط شده . که شما میتونید بدون نیاز به هیچ هزینه ای برای خود و دیگران ممبر بزنید و با این روش کسب_درآمد کنید.

پرسش و پاسخ به برخی از سوالات کاربران↓

سوال:

 

آیا این پکیج افزایش ممبر وبازدید تضمینیه؟! اگه من نتونستم بعد از خرید پکیج به افزایش ممبر بپردازم باید چیکار کنم ؟!

پاسخ:

سلام دوست عزیز بله این پکیج افزایش ممبر و بازدید کاملا تضمینیه یعنی چی !!!یعنی اگه شما به تمام آموزشهای ما عمل کنید ولی به نتیجه دلخواه نرسیدید و نتونستید به افزایش ممبر بپردازید ما پول شما را با رضایت کامل به شما برگشت میدهیم. پس با خیال راحت میتونید این پکیج رو خرید کنید.

سوال:

اگه ما بعد خرید پکیج دیدیم این روش رو قبلا بلد بودیم و یا روشی تلکراری هست یا جدید آیا امکان بازگشت وجه وجود داره ؟آیا پولو پس میدید؟

دوستان عزیز اگه شما هر روشی رو بلد هستید که در ۲۴ ساعت بشه تا ۱۶ کا ممبر دریافت کرد اصلا پکیج ما رو خرید نکنید ما اصلا زور نمیکنیم ، ما اومدیم از این روش و ترفند استفاده کردیم و به نتیجه رسیدیم ، پس اینکه پکیج تکراری باشه یا جدید باشه یا از قبل بلد بودید ولی اجرا نمیکردید و.....هیچ بهانه ای قبول نیست، چون ما شرط بازگشت وجه رو رعایت تمام آموزشات گفتیم ، یعنی باید هر چیزی که ما بهتون آموزش دادیم رو انجام بدید ولی اگه به نتیجه نرسیدید ما پولو پس میدیم پس خیالتون راحت باشه. و اینکه بعضی از کاربرا میان میگن ممکنه شما با اون نرم افزاری که تو موبایل نصب میشه یا لپ تاپ رو سیستم ما جواب نده و یا کند عمل کنه، باید خدمتتون عرض کنم این مشکل دیگه به ما مرتبط نمیشه ، و این آموزش ما روی گوشی با رم یک و ۴ هسته ای راحت جواب میده و قرار نیست شما نرم افزار۳۰ مگابایتی رو رو گوشیتون نصب کنید که ، شما خیلی راحت میتونید با این آموزش ما روی گوشیتون و یا لپ تاپ اجرا کنید و ممبر بزنید. چون یکی از افراد اومده بود با یک گوشی با رم ۵۱۲ و گوشی تک هسته ای قدیمی میخواست رو گوشیش ممبر بزنه و میگفت هنگ میکنه ، خوب معلومه اون گوشی دیگه کاراییش رو از دست داده هم اکنون اکثر گوشیها رم بالای بک و حداقل ۴ هسته و ۸ هسته دارند و رم بالای دو میباشد ، پس اگه گوشی قدیمی دارید و قصد دارید با گوشی داغون ممبر بزنید بهتره پکیج رو خرید نکنید ، و اینکه مشکل از آموزش ما نیست ، مشکل از سیستم شماست. پس افراد راحت میتونند تو گوشی هاشون این آموزش رو اجرایی کنند و استفاده کنند. و هیچ مشکلی نداره ،

 

سوال:

 

آیا این پکیج شما باید سکهجمع کرد یا باید شمار

ه مجازی ساخت و آیا با نرم افزار های داخل کافه بازار هستند؟

پاسخ:

 

اینکه پکبج ما با چه روشی هست و آیا سکه جمع کردن نیازه یا نه و....شما تو پکیج متوجه میشید این آموزش عالی چی هست،

قبلاهم گفتم ، شما اگه با هر نرم افزاری بتونید روزانه فرضا ده کا ۱۶ کا ۲۰ کا ممبر بزنید ، دیگه پکیج ما رو خریداری نکنید.چون ما تو پکیج آموزش میدیم چطور میشه در طی ۲۴ ساعت ۱۶ کا ممبر زد در کانال.

سوال:

آقا یک سوال الان من این پکیجو خریدم از همین امروز میتونم به جذب ممبر بپردازم و 16کا ممبر جذب کنم یا نه ! چون من توی اینترنت خیلی از این آموزشها دیدم که همشون سخت بودند و باید تی دیتا میگرفتی و شماره مجازی میخریدی و باید افراد رو با نرم افزار کامپیوتری عضو کانال میکردی که اصلا بدرد آدم نمیخورد آدم تا اون همه پیچیدگی رو میدید پشیمون میشد و من الان ترسم از اینه که این پکیج شما هم مثل اونا پیچیده باشه و نتونم به افزایش ممبر بپردازم و اینجا پولم هدر بره و ضرر کنم ، میشه لطفا راستش رو بگید و حقیقت رو بگید که واقعا با این پکیج میشه به افزایش ممبر رسید ؟ممنون میشم ازتون جواب بدید .

پاسخ:

سلام شما از همین امروز میتونید خیلی راحت به جذب ممبر و بازدید کانالتون بپردازید و حتی با اون کسب درآمد کنید، همانطور که تو توضیحات پکیج هم گفتم این روش افزایش ممبر ما هیچ ربطی به نرم افزار کامپیوتری نداره هیچ ربطی به ساخت تی دیتا و خرید شماره نداره و روشی کاملا جدیده چون شما بدون نیاز به کامپیوتر فقط با یک گوشی موبایل و اینترنت به راحتی میتونید به افزایش ممبر و بازدید بپردازید، و همچنین این آموزش برای اولین بار در اینترنت قرار گرفته که هیچ کجای اینترنت این آموزش افزایش ممبر روزانه 16 کا الی 50 k وجود نداره .در ضمن من قبلا هم گفتم که اگه نتونستید با روش ما به افزایش ممبر برسید ما پولتون رو برگشت میدیم ، پس اصلا نگران این نباشید که شاید نتونم ممبر جذب کنم ، چون این روش ما کاملا آسان و راحت هست که اصلا احتیاجی به مهارت خاصی نیست چون تمامی آموزش ما با ویدیو هست و کاملا تو ویدیو آموزش دادیم که چیکار کنید. پس اصلا نگران نباشید.

 

تحلیل تکنیکال طلا و ارز ،سیگنال های صددرصد سود ،میگیم بخر و می‌خری و میگیم بفروش و میفروشی و میلیونی سود می‌کنی .بهترین تحلیل های ارز و طلا

لینک کانال  https://t.me/joinchat/AAAAAE8Y-0V0ncCJjcIM5Q

دوستان عزیز این پکیج به مدت محدود تخفیف خورده پس این فرصت اسثنایی رو به هیچ وجه از دست ندید و کسب و کارتون رو با افزایش ممبر کانالتون چندبرابر کنید.

در ضمن آدرس پشتیبانی تلگرام ما به آدرس :

@babaee256

شماره تلفن پشتیبانی (به دلیل حجم انبوه تماسهای کاربران فقط به sms پاسخ میدهیم.)

پس لطفا از تماس گرفتن خودداری کنید، چون وقت صحبت با تمام مشتریان رو نداریم.

09180123809

تلفن تماس↑


مبلغ واقعی 139,180 تومان    39% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 84,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 474

اعتماد حرف اول است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما